מהו מיתוג אישי/ עסקי ולמה הוא כה חיוני עבורנו?
מיתוג אישי במהותו הוא האופן שבו אחרים רואים אותך, זאת ההתרשמות שלהם ממך, מי אתה בעיניהם. זו התמונה/ הדמות שאתה מתאר ומציג לעולם, במיוחד בעולם העסקים. כדאי להתחיל להתרגל לזה (ולקבל את הרעיון), כי זה רק יילך וייגדל בחשיבותו. זה משנה.
איך אתה יכול להתחיל לקבל תשומת לב?
אם אתה רוצה לעלות בסולם התאגידי, "לנחות" על עבודה טובה יותר (גם על תנאי עבודה משופרים),
או פשוט לבנות "שם" לעצמך, מיתוג אישי צריך להיות משהו שבו אתה ממוקד.
הצורה שבה אחרים רואים אותך, זה "מפתח" מאוד חיוני לעסק.
זה יכול להכריע האם תקבל את המכירה כנגד איש מקצוע אחר, שאתה הנבחר לתפקיד מסוים על פני עובד אחר, או שאם אתה "עם רגל מעל התחרות/ על פני המתחרים".
האנטיתזה לזה, היא גם כן נכונה.
אם אחרים לא חושבים עליך (לא שומעים עליך, לא יודעים מי אתה), מה שנקרא – "מתחת לרדאר" בתוך עולם העסקים השייך לתחום עיסוקך, זה לא טוב.
הסיכוי לקידום כעובד שכיר קטן, ייתכן ולא תוכל לפתוח את החשבון החדש שתכננת, הרעיון העסקי החדש שלך לא יפרוש כנפיים (ילך סחור-סחור, במקום לפרוח).
בקיצור, הסיכויים קטנים.
"לבזבז זמן" על מדיה חברתית היא כבר לא המלצה או אופציה, זה הופך להיות הכרח.
- עליך לעדכן את דף המדיה החברתית שלך באופן קבוע.
- זה לא אומר בהכרח באופן יום-יומי, אבל עליך לעדכן את הדף עם המטרות האישיות שלך (למשל) או כל מידע רלוונטי אחר.
- הנקודה היא שכל תמונה נחשבת. כל ביטוי/ משפט הוא חשוב. כל צעד/שלב בתהליך הזה הוא חשוב. זה לוקח זמן.
- לכן אינך יכול פשוט לזרוק לאוויר (או לדף העסקי במקרה זה) תמונה שלך בה אתה נראה מודאג, למשל.
- יש לך תדמית שיש לבנות, תדמית שאותה יש לטפח ולפתח. לטיפולך ובאחריותך:)
geralt / Pixabay
הנה כמה רעיונות עבורך, מתוך מחשבה על איך שיסתכלו על המותג האישי שלך:
- פייסבוק – לא מספיק רק ללחוץ על איזשהו אייקון, נדרש פה יותר מאמץ.
- לינקדין – ליצור קשר ולהתחבר דרך אנשים, לאנשים.
- טווויטר (תופס בעיקר בחו"ל) – לא רק לסלבריטאים.
- בלוג – בנה לעצמך בלוג והפוך למומחה בנושא
- כתיבה: כתוב מאמרים בנושאים שונים בתחום הנבחר עבורך, ופרסם אותם, הוצא אותם לאור:)
- אתר: תשיג אתר אישי (בנייה, עיצוב, תכנים – כן, זה אנחנו:))
הכתבה במקור מאתר: www.lifehack.org
לינק לכתבה המקורית: לחצו לקריאה