בתחילת דרכנו כלקוחות, כעסקים – ולכל אורך הדרך אנו תמיד מחפשים להגיע למחיר ההוגן, הממוצע והמשתלם ביותר עבורנו.
בעזרת מחירון מבוסס ניסיון, הכרות עם התחום ובדיקה – זה אפשרי. אז הנה הוא: לחצו לצפייה ושימוש במחירון
מדובר במחירון סטנדרטי העוסק בשירותי אינטרנט ונעשה ע"י אתר WebZilla, וכדי להבין טיפה יותר לעומק על העולם הזה, של בניית ועיצוב אתרים, פורטלים, דפי נחיתה, חנויות וירטואליות וכדומה.
זה יסייע לכם בפגישה עם מומחים, בהבנת הצרכים שלכם לעומת העלויות, והיתרונות שיש בידיעת דברים – כהכנה מראש,
כי "סוף מעשה במחשבה תחילה".
כידוע, השוק היום מאוד פרוץ, כל אחד – חובבן או מקצוען יכול לתת מחיר כאוות נפשו, והלקוח? הלקוח משלם.
וגם העסק/ החברה עצמה, שצריכה לשאת בהוצאות – יהיו ככל שיהיו, וזמן זה מצרך יקר לכולנו.
לצערנו, במקום שבניית אתר לעסק או לכל צורך שהוא, יהווה תענוג, הרפתקה, חוויה של ממש – בעולם שבו רשת האינטרנט הפכה למרכז חיינו (ראו מאמר "בעל עסק? הגיע הזמן להצטרף לרשת!") זה עלול לגרום לעוגמת נפש, חוסר נוחות, חוסר שביעות רצון וגרוע מזה – עוול.
מקווים שזה יועיל לכם בהבנה ובתהמקדות במה שדרוש לכם,
עם הבנה בסיסית של סכום התשלום ההוגן עבורכם, ותמורתו בהתאם.
לפרטים נוספים, אנו כאן לשירותכם.
"עסקים בעלי נוכחות אינטרנטית צומחים ב-33% יותר מעסקים שאינם".
מתוך מחקר "כלכלת האינטרנט בישראל" (Mckinsey&Company, 2011).