מבוא לכתיבת תכנים: חלק א'

1604197smallאתם שואלים את עצמכם למה צריך כתיבת תכנים?
אז כאן תמצאו את התשובות.

כתיבת תכנים היא אבן הבניין עליה מושתת האתר שלכם.
התוכן משקף את מהותכם העסקית והחברתית.

  1. תוכן צריך להיות איכותי, מעניין ושימשוך את קהלי היעד העתידיים שלכם.
  2. תוכן צריך לשקף את אותכם, את הרעיונות, המחשבות ורחשי לבכם, התוכן הוא הרושם הראשוני שהלקוח מקבל ממכם, לכן זה כל כך חשוב לעשות אותו נכון.
  3. המטרה של כתיבת תכנים היא להעלות את אתרך בדירוג מנועי החיפוש בגוגל, ובכך להגדיל את כמות האנשים שיחשפו לאתרך, בדרך זו אחרת.
  4. התוכן באתר בראש ובראשונה צריך לספק את רצון הלקוחות ורק אחר כך למנועי החיפוש, לכן התוכן צריך להיות מובן לכולם.

בדרך כלל אדם נכנס לאתרים הראשונים בדף הראשון ולכן יש חשיבות למיקום אתרכם.

גוגל מציג ושומר (מאנדקס) את האתר שלכם במנוע החיפוש, על ידי מה?
על ידי העלאת תכנים לאתר, באופן יזום ותדיר.

ככל שאתה מעלה יותר תוכן לאתר, כך גוגל סורק יותר את האתר (זו פעולה הדדית) ומעלה אותו בדירוג במנועי החיפוש ובאופן זה, בדרך עקיפה, קורה הקידום האורגני.
מה שחשוב הוא שהאתר שלך יהיה מעניין, איכותי, ייחודי ושהתוכן יהיה קולח ורלוונטי עבור הגולש.

ישנם שני סוגים של כתיבת תכנים:

  1. מאמרי תדמית – מאמרים קצרים, 250 מילה שמטרתם להציג את הנושא בקצרה ובצורה שיווקית.
  2. מאמרי קידום (seo) – מאמרים שמטרתם לקדם את אתרך, על ידי הטמעת מילות מפתח במאמר, דבר העוזר לקדם את המאמר ואת האתר כולו במנועי החיפוש.

לכן על מנת לקדם את אתרך בצורה המיטבית היא לשלב בין שני סוגי המאמרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר עכשיו

    הצטרפו לרשימת התפוצה :)