מהו הערך המוסף שייחודי לעסק שלנו?

בעלי עסקים, פרילנסרים, וכל אדם שמומחה בכל תחום, באשר הוא 🙂 לכולם יש דבר אחד משותף שנקרא "ערך מוסף" – ייחודי ועשוי להתחדש ולהשתנות תדיר בהתאם לזמן, למקום, לכישורים ולאמצעים השונים שברשותנו.

מה שבטוח, זהשכל אדם וכל עסק צריך תכנית עבודה, שנדרשת כדי לתכנן ולכלכל את צעדינו בחכמה, היא צפויה לעזור לנו להחליט בצומת דרכים כשנגיע אליה, ותעזור לנו לצלוח כל אתגר עם ארגז כלים שייחודי רק לנו, ייתכן ויהיה דומה לעסקים או אנשים אחרים, אבל התרכובת והסך הכולל – בהחלט אינדיבידואלי ויחיד במינו.איכות ושירות, זה כל הקסם

ערך מוסף: מה שהלקוח שלנו מקבל, בין אם ציפה לכך ובין אם לא. לרוב, לקוחות יבחרו אותנו על פי השם שלנו, התדמית, ההיצע, המחיר, הביקוש וכמובן שנדרשת כימיה בין כלל המשתתפים.

ההכנה היא הכול: במילים פשוטות, אנו נדרשים לעשות מחקר שיסביר לנו מי קהלי היעד שלנו, במה כדאי לנו להתמקד, ומה עלינו לשפר ולפתח, כדי להתרחב ולהתאים ללקוחות שלנו, בצורה הטובה ביותר. לשם כך, עלינו לחקור ולהבין מי אנחנו, מה אנחנו מציעים, מה אנחנו מייצגים, ולמה אנחנו, דווקא אנחנו – אכן רלוונטיים וכדאיים בשוק העבודה שלנו.

עיין ערך מימוש: ישנם כלים רבים שבעלי עסק משתמשים בהם, שעוזרים להם לנהל בחכמה את העסק שלהם ולהגדיל את ההכנסות, ולתוצאות טובות – יש נוסחת קסם: אנשי מקצוע איכותיים (באיכות, בשירות, במחיר – גם יחד) שיודעים לספק שירות מקצועי עם כלים שימושיים וכדאיים, תקציב מסוים שמשתנה בהתאם, וכמובן – רצון טוב וטיפת מזל.

"לא חשוב לי להיות האדם הכי עשיר בבית הקברות…. ללכת לישון בלילה ולהרגיש שעשיתי משהו נפלא.. זה מה שחשוב לי".
— סטיב ג'ובס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.